Αλλαγές και επιστροφές προϊόντων τα οποία έχουν πωληθεί μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος Προσκληση Στο Ονειρο, προβλέπονται στις ακόλουθες περιπτώσεις:
- Σε περίπτωση εσφαλμένης αποστολής προϊόντος ή αποστολής ελλατωματικού προϊόντος η οποία θα οφείλεται στην επιχείρηση, ο πελάτης θα έχει δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή αυτού. Το προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να περιλαμβάνεται το αρχικό του περιεχόμενο. Μόλις παραλάβουμε το προϊόν, θα προχωρήσουμε σε αλλαγή και αντικατάσταση του προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής, θα βαρύνουν την επιχείρηση, εφόσον η επιστροφή έχει γίνει με την συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία ACS courier. Σε διαφορετική περίπτωση, τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη.
Στην περίπτωση που για κάποιο λόγο δεν μπορεί να γίνει αντικατάσταση του συγκεκριμένου προϊόντος (π.χ. δεν υπάρχει πλέον διαθέσιμο στον προμηθευτή) και ο πελάτης δεν επιθυμεί να πάρει κάτι άλλο ίσης ή μεγαλύτερης αξίας, τότε και αποκλειστικά σε αυτή την περιπτωση, θα επιστρέφεται το αντιτιμο με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα γνωστοποιεί ο πελάτης στην επιχείρηση και η επιστροφή τους θα πραγματοποιείται εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών, από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος από την επιχείρησή μας και γνωστοποίησης του τραπεζικού λογαριασμού από τον πελάτη.
Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν τον πελάτη και το ποσό που θα επιστραφεί, αναφέρεται στην λιανική τιμή του προϊόντος που αγοράστηκε μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος Πρόσκληση Στο Όνειρο, σύμφωνα με το παραστατικό αγοράς. Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής και δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων σε προϊόντα που έχουν αγοραστεί με τιμολόγιο.
- Σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο θέλετε να αλλάξετε ένα προϊόν και να αγοράσετε κάτι άλλο ίσης ή μεγαλύτερης αξίας, η αλλαγή μπορεί να γίνει εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του και τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη.
Σε κάθε μια από τις παραπάνω περιπτώσεις, θα πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε με το κατάστημα τηλεφωνικά στο 210 5907 846 και να μας ειδοποιήσετε με e-mail στο info@prosklisistoneiro.gr. Σας αποστέλλουμε έγκριση αλλαγής μέσω ηλεκτρονικου ταχυδρομείου, αφού πρώτα παραλάβουμε και ελέγξουμε την κατάσταση των προϊόντων. Ο πελάτης φέρει την ευθύνη για την απώλεια ή την χειροτέρευση των προϊόντων μέχρι την επιστροφή τους στην επιχείρηση. Τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση, να μην έχουν χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία τους να είναι κλειστή και σωστά πακεταρισμένη ώστε να μην καταστραφούν κατά την επιστροφή και να είναι κατάλληλα προς μεταπώληση (στην περιπτωση που δεν είναι ελαττωματικά), καθώς αν παραλάβει η επιχείρησή μας προϊόν/ντα με τυχόν ζημιές ή φθορές από υπαιτιότητα του πελάτη, δεν υποχρεούται σε καμία περίπτωση να προβεί σε αντικατάσταση αυτών ή επιστροφή χρημάτων. Τα προϊόντα θα πρέπει να συνοδεύονται απαραιτήτως από την απόδειξη αγοράς. Χωρίς το σχετικό παραστατικό, αλλαγές και επιστροφές χρημάτων δεν γίνονται.
Οι επιστροφές γίνονται δεκτές αποκλειστικά και μόνο με την συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρία ACS COURIER. Σε περίπτωση αποστολής προϊόντων με διαφορετική μεταφορική εταιρία, τα έξοδα αποστολής που θα προκύψουν, επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.
Σημαντικό!!! Επιστροφή χρημάτων γίνεται αποκλειστικά και μόνο σε περιπτώσεις όπως αναφέρεται αναλυτικά στην παράγραφο (1).
ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ:
- Δεν γίνονται δεκτές οι αλλαγές και επιστροφές προϊόντων που κατασκευάζονται ή στολίζονται κατόπιν παραγγελίας όπως μπομπονιέρες, προσκλητήρια, πακέτα και σετ βάπτισης στολισμένα (κουτιά, λαμπάδες, λαδοσέτ, μαρτυρικά, βιβλία ευχών), πουγκιά για μπομπονιέρες (καθώς ράβονται κατόπιν παραγγελίας), σετ γάμου στολισμένα (καράφες, δίσκοι, ποτήρια, λαμπάδες), αναμνηστικά γέννησης και λοιπά προσωποποιημένα είδη, πάρα μόνο σε περίπτωση που υπάρχει κάποιο ελάττωμα, όπου και πραγματοποιείται αντικατάσταση του προϊόντος. Σε περίπτωση ακύρωσης μιας ειδικής παραγγελίας που αφορά κάποιο από τα παραπάνω είδη, δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων.
- Τρόφιμα όπως κουφέτα, μάρσμέλοους, γλειφιτζούρια, ζαχαρωτά, γλυκά κλπ.
- Αξεσουάρ μαλλιών, μάσκες και κοσμήματα, δεν επιστρέφονται για λόγους υγιεινής.
- Δεν γίνονται δεκτές αλλαγές σε εποχικά είδη, Πασχαλινά και Χριστουγεννιάτικα.
ΑΚΥΡΩΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Μπορείτε για οποιονδήποτε λόγο να ακυρώσετε την παραγγελία σας εντός 24 ωρών από την καταχώρησή της, με σχετικό αίτημά σας στο info@prosklisistoneiro.gr ή στο 210 5907 846. Μετά το πέρας του συγκεκριμένου διαστήματος, ξεκινά η διαδικασία διεκπεραίωσής της, οπότε καμία ακύρωση δεν μπορεί να γίνει δεκτή. Τα χρήματα θα επιστρέφονται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα γνωστοποιεί ο πελάτης στην επιχείρηση, εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών. Σε περίπτωση που προκύψουν διατραπεζικά έξοδα, αυτά επιβαρύνουν τον πελάτη.